Poplatky za změny ve smlouvě o zájezdu a další služby
Všeobecné smluvní podmínky pro účast na zájezdech definují, co je a co není možné měnit v uzavřené smlouvě o zájezdu. Stejně tak v některých případech definují i výši úhrady za některé tyto změny.
Realita se však od všeobecných podmínek často liší a to zejména v těchto dvou bodech:
1) snažíme se Vám vždy vyjít vstříc, a proto tam, kde je to možné, řešíme vše tak, aby to vaši peněženku zatěžovalo co nejméně
2) v praxi vzniká mnohem více situací, než všeobecné podmínky zvládnou regulovat
Zde uvádíme nejčastější požadavky na změny či činnosti nad rámec smlouvy o zájezdu a poplatky s nimi spojené.
Většinu změn je možné provádět bezplatně do 14 dnů před odjezdem, respektive do doby, než obdržíte voucher na objednané služby. Jakmile již máte od nás voucher na objednané služby, tak jsou veškeré změny zpoplatněny.
Změna účastníka ve smlouvě
Změnu účastníka ve smlouvě o zájezdu, pokud je pobyt bez skipasu, není třeba řešit.
Pokud je pobyt se skipasem, je nutné nahlásit změnu účastníka a to včetně jména, příjmení a data narození. Tuto změnu je možné provést nejpozději 14 dní před odjezdem. Poplatek za pozdější změnu účastníka je 100 Kč (max. 200 Kč dle všebecných podmínek).
Změna počtu účastníků
Možnost změny počtu účastníků ve smlouvě o zájezdu se liší dle typu objednaných služeb a zejména typu ubytování. Změna je možná prakticky vždy.
Snížení počtu - ve většině případů je poplatek účtován formou stornopoplatků dle všeobecných podmínek. Snížení počtu osob v apartmánu mění cenu za osobu, stornopoplatek není účtován z ceny na osobu!
Zvýšení počtu účastníků - ve většině případů pouze zvýšení ceny, dle skutečného počtu osob.
V ostatních případech je poplatek ve výši 100 Kč za změnu počtu účastníků účtován při změně později než 14 dní před odjezdem (max. 200 Kč dle všebecných podmínek).
Změna služeb - nejčastěji skipasů
Změny v počtech objednaných skipasů je možné provádět bezplatně do 14 dnů před odjezdem. Po této době je změna již hrazena - v případě snížení počtu skipasů, částkou 100 Kč za změnu. V případě navýšení počtu skipasů pak částkou skipasu plus poplatek 50 Kč.
Nevyzvednutí skipasů (Livigno)
V Livignu existuje možnost si objednané skipasy nevyzvednout. Za nevyzvednutý skipas (musí být skutečně nepřevzatý, nikoliv např. vrácený druhý den) je možné vrátit cenu skipasu. Zahraniční partner si za objednaný a nevyzvednutý skipas však účtuje poplatek 5 eur. Zda byl skipas skutečně nevyzvednutý, a tedy neúčtovaný, je možné ověřit až při vyúčtování, které probíhá vždy začátkem následujícího měsíce (např. za skipasy nevyzvednuté v lednu, můžeme potvrdit vrácení hodnoty skipasu začátkem února).
Cestovní pojištění
Nedílnou součástí pobytu v zahraničí, zvlášť na horách, by mělo být i cestovní pojištění. Vyberte si z naší nabídky.
Rádi vám poradíme
Rychlý kontakt
Telefon: 602 328 051
E-mail: info@bluesport.cz
Další kontakty zde
Lyže LUSTI
Lyže LUSTI za skvělé ceny. Stále častěji jsou lyže LUSTI k vidění na alpských sjezdovách. Přidáte se?
Více zde