Jak si mohu vybrat vhodný zájezdy / pobyt?

Máte-li jasno v tom, které středisko sháníte, pak si vyberte určité středisko a hned zjistíte jaké možnosti ubytování a jaké služby Vám v tomto středisku nabízíme. Potom již stačí vyplnit poptávku pod příslušným hotelem či apartmánem a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Případně můžete vyzkoušet naše vyhledávání.

Jaký je postup rezervace?

Na základě Vaší poptávky Vám zašleme nabídku s konkrétním popisem nabízeného ubytování a služeb. U této nabídky je vždy uvedena doba platnosti této nabídky. Do data platnosti od Vás očekáváme vyjádření, zda máte o nabídku zájem či nikoliv. Pokud ano, bude postup následující:

- vyplnění a podepsání smlouvy o zájezdu - zašleme vám formulář k vyplnění

- uhrazení zálohy ve výši minimálně 30%

- uhrazení doplatku do 100%

- zaslání voucheru a potřebných informací

- odjezd na dovolenou

Detailní postup je popsán zde.

Jak a co mám doplnit do smlouvy o zájezdu?

Formulář smlouvy o zájezdu vám zašleme k vyplnění, jakmile od vás dostaneme vyjádření zájmu o naši nabídku. Není třeba vyplňovat něco dříve, počkejte na naši výzvu. Od Vás potřebujeme vyplnit do smlouvy o zájezdu údaje o Vás a údaje o osobách, které s Vámi pojedou na dovolenou. Následně my smlouvu doplníme o všechny údaje o zájezdu/pobytu (tedy místo, termín, ceny, splatnosti, ...) a pošleme Vám vše ke kontrole a následnému vytištění.

Kdo a kde podepisuje smlouvu o zájezdu?

Smlouvu o zájezdu podepisuje objednavatel. Objednavatel nemusí být nutně i účastníkem pobytu (například dcera kupuje pobyt rodičům jako dárek). Formulář smlouvy je nutné podepsat na obou respektive na všech třech stranách, tedy včetně stránky s všeobecnými obchodními podmínkami. Doporučujeme si tyto podmínky před cestou pečlivě pročíst.

Jak Vám mohu podepsanou smlouvu doručit?

Smlouvu můžete zaslat poštou (není nutné doporučeně), naskenovanou e-mailem, faxem. Smlouvu můžete také donést osobně.

Jak mohu zájezd / pobyt uhradit?

Součástí naší nabídky jsou i informace o možných způsobech platby. Stejné informace jsou uvedeny i našich webových stránkách. V každém případě je možné platit: hotově, převodem na účet, na fakturu, ... Pro platbu je možné použít jak EUR, tak i pochopitelně i Kč.

Proč jsou některé ceny uvedeny v EUR?

Snažíme se mít ceny co nejnižší. Pokud bychom uváděli ceny v Kč, automaticky bychom museli ceny navýšit o určité procento, jako ochranu proti pohybu kurzu Kč/Eur a to z toho důvodu, že ceny stanovujeme více jak s půlročním předstihem. Tento pohyb je poslední dobou velmi výrazný a tedy i naše ceny by se tím stali výrazně dražší. Například v zimní sezoně 2008/2009 jsme ceny stanovovali v červenci 2008 při kurzu 1EUR=24Kč a přitom kurz byl v únoru 2009 již 1EUR=29Kč. Pokud bychom tedy cenu stanovovali v Kč, museli bychom místo ceny např. 2400Kč mít cenu 2900Kč. My tedy radši stanovíme cenu v EUR a Vy máte jistotu, že na Vás nevyděláváme na pohybu směnného kurzu.

Kdy je potřeba vše uhradit?

V cestovní smlouvě jsou termíny přesně uvedeny. V každém případě je třeba uhradit zálohu ve výši 30% ihned při rezervaci. Bez této platby není možné rezervaci provést. Zbytek, ve většině případů 70 %, je splatný 45 dní před odjezdem na zájezd / pobyt.

Stačí když v den splatnosti zadám příkaz k úhradě?

Dle všeobecných obchodních podmínek je platba uhrazena dnem připsání na náš účet. Doporučujeme tedy zadat platbu s předstihem. V opačném případě se vystavujete riziku zrušení rezervace.

Co vše je v ceně zájezdu / pobytu, co se na místě doplácí?

Detailní rozpis co vše cena obsahuje a co neobsahuje je uvedeno u každé naší nabídky, případně ještě doplněno v ceníku. Snažíme se, aby v ceně již bylo obsaženo vše nutné, ale ne vždy to bohužel jde. V každém případě věnujte pozornost tomu, co je uvedeno u naší nabídky. Jsou určité drobnosti, ve kterých se mohou naše nabídky lišit. Například u apartmánů bývá rozdíl v závěrečném úklidu - někdy je povinný, někdy je nepovinný. Pokud je povinný, snažíme se ho zahrnout do ceny, ale někdy majitelé vyžadují, aby se hradil až na místě. Rozdíl bývá např. v místních poplatcích, povlečení, ... Jsou to vesměs drobnosti, které celkovou cenu nijak zásadně neovlivňují, ale je dobře jim věnovat pozornost již při vybírání pobytu / zájezdu.

Zrušení objednaného zájezdu / pobytu.

I toto se může bohužel stát. V každém případě nám záměr zrušit zájezd dejte co nejdříve vědět a to vždy písemně (emailem). Pokud je to možné, doporučujeme vždy zkusit zajistit náhradníka či pobyt někomu přenechat. Pro případné storno doporučujeme při objednání uzavřít i cestovní pojištění pro případ storna.

Reklamace objednaných služeb

Ač se snažíme, aby jste vždy byli plně spokojeni, tak se může stát, že něco nebude dle Vašich představ. V takovém případě nás o tom, prosíme, okamžitě informujte a my se vynasnažíme problém ihned vyřešit, aby nic nekazilo dojem z Vaší dovolené. Pokud se nám to nepodaří či máte-li přesto pocit, že je nutné kvalitu postkytnutých služeb reklamovat, tak je nutné posptupovat dle reklamčního řádu.

Jak je to s pojištěním?

Je třeba rozlišovat dva druhy pojištění, které se obvykle k zájezdům vztahují.

1 - pojištění cestovní kanceláře proti úpadku - tzv. povinné pojištění

2 - cestovní pojištění či pojištění léčebných výloh

Ad 1 - naše cestovní kancelář je plně pojištěna v rozsahu stanovém zákonem, doklad o tomto pojištění (tzv. garanční list) si můžete stáhnout v sekci soubory ke stažení a zároveň Vám ho zasíláme jako součást nabídky zájezdu

Ad 2 - naše nabídka pobytů/zájezdů neobsahuje cestovní pojištění, nicméně Vám ho vždy zároveň s nabídkou nabízíme. Toto pojištění není povinné, ale v každém případě nedoporučujeme bez takovéhoto či podobného pojištění vycestovat na svoji dovolenou.

Vaše nabídka cestovního pojištění obsahuje více možností, jakou si mám vybrat?

Výběr je pochopitelně zcela na Vás. Pouze doporučujeme zvážit co vše by mělo uzavřené pojištění krýt. Na většinu běžných pobytů stačí pojištění typu B_SKI, ale například při nepředvídané události - úrazu při lyžování - by nižší pojistný limit nemusel dostatečně pokrýt naklády na např. odvoz vrtulníkem. Rádi Vám s výberem pojistného pomůžeme.

Jaký je rozdíl mezi cestovním pojištěním, které mi nabízíte a tím, které mám u své kreditní karty?

Rozdíly jsou v podstatě dva.

Prvním je většinou velmi nízký limit plnění z pojištění ke kreditní kartě. Toto pojištění pokryje běžné nachlazení, drobný úraz, ale například spoléhat na něj při lyžování bychom rozhodně nedoporučovali.

Druhým rozdílem je, že pokud si uzavřete námi nabízené cestovní pojištění zároveň s objednávkou pobytu / zájezdu, máte kryté i případné storno například z důvodu onemocnění jednoho z účastníků.

Máte právo změnit cenu zájezdu v době mezi objednáním a realizací?

Teoreticky ano, zákon a i naše všeobecné obchodní podmínky nám toto právo dávají. Nicméně díky našemu systému práce není prakticky možné, aby k tomuto došlo. Přesto vysvětlíme jaké prává nám zákon dává a to pouze ve zcela výjimečných případech. Z nich se nás prakticky dotýká pouze výrazná změna směnného kurzu mezi EUR a Kč. Potom máme právo postupovat dle všeobecných obchodních podmínek a cenu zvýšit.

Postup ukážeme na příkladu:

při uzavíraní cestovní smlouvy je kurz ČNB 1 EUR = 25 Kč

v cestovní smlouvě je uveden kurz pro platbu v Kč 1 EUR = 30 Kč

před realizací zájezdu dojde ke změně kurzu ČNB na 1 EUR = 28 Kč, tedy o více jak 10 %

Zákon i vop nám dávají právo změnit kurz pro platbu v Kč o stejný počet procentních bodů, jaká je změna mezi 25 a 28, tedy 12%, tedy 30 x 1,12 = 33,6 Kč

Pokud dojde ke změně menší než 10 % toto právo nemáme. Je třeba upozornit, že je zcela proti všem našim zájmům, abychom tento bod využívali. Jak je i z příkladu patrné, není to v našem případě ani potřeba. Proto můžete být klidní, muselo by se jednat o skutečně významnou změnu kurzu, abychom byli nuceni zdražit cenu zájezdů.

Přesto doporučujeme platit našim klientům své zájezdy v EUR.

Cestovní pojištění

Nedílnou součástí pobytu v zahraničí, zvlášť na horách, by mělo být i cestovní pojištění. Vyberte si z naší nabídky.
Rádi vám poradíme

Rychlý kontakt

Telefon: 283 883 045
Mobil: 602 328 051
E-mail: info@bluesport.cz
Další kontakty zde

Lyže LUSTI

Lyže LUSTI za skvělé ceny. Stále častěji jsou lyže LUSTI k vidění na alpských sjezdovách. Přidáte se?
Více zde

Proč Bluesport?

Myslíme na nejmenší, děti s námi lyžují zdarma

Specializujeme se na Itálii a lyžařské pobyty

Zájezdy pro vás tvoříme již od roku 1993

Nabízíme vždy konkrétní ubytování - žádné noname

Z našeho blogu
19.11. 18
Přišla zima
A je to tu. Přišla zima. Už definitivně snad můžeme letošní zimní sezonu považovat za zah...

14.11. 18
Madonna di Campiglio - na zimu jsme připraveni
Stejně jako celá severní Itálie byla oblast Madonny di Campiglio zasažena silnou bouří, kter...

12.11. 18
Alleghe - Marmolada - Arabba
Alleghe, Marmolada a Arabba, tato tři populární lyžařská střediska byla asi nejvíce postiže...

Informace
Livigno

Ač snažíme přidávat nová střediska či rozšiřovat nabídku ubytování ve stávajících střediscích, tak Livigno stále zůstává nejoblíbenější destinací pro zimní dovolenou v naší nabídce.

Více >
Náš blog

Zajímají Vás zážitky z našich cest, novinky, aktuality, last minute nabídky či jenom naše názory? Pak se můžete podívat na náš blog, který jsme po kratší době začali zase nepravidelně plnit.

Více >
Léto na horách

Stejně jako v zimě, tak i v létě se specializujeme na nabídku pobytů v italských horách. Budeme rádi, pokud se na nás obrátite se žádostí o nabídku ubytování i na svoji letní dovolenou na horách. 

Více >